Promocje

Rialto Rialto 69,00 zł 99,00 zł



Kości Osmańskie AKC-23 Kości Osmańskie AKC-23 49,00 zł 65,00 zł

Wojna Narodów (Nations) Wojna Narodów (Nations) 159,00 zł 249,00 zł

Runewars: Miniatures Game Core Set Runewars: Miniatures Game Core Set 369,00 zł 399,00 zł


SBX11 76mm ZiS 3 Artillery Batalon SBX11 76mm ZiS 3 Artillery Batalon 120,00 zł 199,00 zł


Warhammer Age of Sigmar: Blightwar Warhammer Age of Sigmar: Blightwar 370,00 zł 475,00 zł

FW305 Barbarossa FW305 Barbarossa 40,00 zł 60,00 zł

Munchkin z Karaibów Munchkin z Karaibów 69,00 zł 79,00 zł



Kawerna: Rolnicy z Jaskiń Kawerna: Rolnicy z Jaskiń 215,00 zł 235,00 zł


Datacards: Skitarii Datacards: Skitarii 10,00 zł 35,00 zł


INF 0339 Yaopu Pangguling INF 0339 Yaopu Pangguling 70,00 zł 103,00 zł

FW232 Berlin FW232 Berlin 40,00 zł 60,00 zł

Producenci

Kontakt

SKLEP W ŁODZI

C.H Retkinia

Maratońska 24/32 hala 2 lokal 42


Pon - Piątek 10 - 18

Sobota 10 - 15


Gadu-Gadu:

status GG 11999862 (Rafał)


e-mail:

strategiacg@o2.pl

 

Telefon:

796-595-539

Krwawe Pola Małujowic

GRY PLANSZOWE I TOWARZYSKIE
82
PLN
Krwawe Pola Małujowic
Krwawe Pola Małujowic
  • nowość
in_stock
Dostępność:
MAŁO
Wysyłka w:
24 godziny
Cena: 82,00 zł
Cena netto: 66,67 zł
szt.

OPIS PRODUKTU:

 

"Krwawe Pola Małujowic" to pierwsza gra w taktycznej serii zatytułowanej "Bitwy Oświecenia".

 

Gra symuluje pierwszą bitwę Króla Prus Fryderyka II.

Gra korzysta ze standardowego systemu heks i żeton oraz kości dziesięciościennej. Rozgrywka została podzielona na etapy, a te wyłącznie na fazy aktywacji dowódców skrzydeł kawalerii bądź linii piechoty. Tak samo traktuje się huzarów i artylerię polową (artyleria batalionowa została
uwzględniona w sile batalionów piechoty).

 

Gracz w każdej aktywacji:
1) używa naczelnego wodza oraz gońców dla wydawania rozkazów podległym dowódcom skrzydeł/linii,
2) aktywuje skrzydła kawalerii bądź linie piechoty, które najpierw się poruszają a potem prowadzą walki na biała broń (piechota może alternatywnie atakować na bagnety bądź prowadzić ostrzał).

 

Gracz nieaktywny może reagować na ruch przeciwnika kontrszarżami kawalerii, piechota może prowadzić w reakcji ogień. Także w fazie aktywacji, gracz reorganizuje jednostki rozbite.

 

Gra opiera się o system rozkazów. Każdy z dowódców skrzydeł/linii musi wykonywać jeden z dostępnych w grze rozkazów. Rozkazy mogą zmieniać albo wodzowie naczelni, albo też sami dowódcy skrzydeł. Dowódca może wykonywać następujące rozkazy: Marsz, Atak, Stop.

 

W scenariuszu historycznym dowódca może wykonywać dwa dodatkowe rozkazy: Przemarsz i Rozwinięcie.

Gra stara się oddać różnice między taktykami obydwu armii, ze szczególnym uwzględnieniem ognia plutonowego prowadzonego przez pruską piechotę.

 

Strefa kontroli działa identycznie jak w innych grach z tym wyjątkiem, że kawaleria nie musi się zatrzymywać w strefie frontowej piechoty,
ta może jednak zareagować ostrzałem. Ruch oddziałów wygląda identycznie jak w przypadku innych gier w systemie heks i żeton.

 

Gra rozróżnia walkę ogniową i ataki na broń białą.

Walkę ogniową mogą prowadzić piechota i artyleria i opiera się ona na aktualnym poziomie morale jednostki prowadzącej ogień i jednostki ostrzeliwanej. Wynik skutecznego ostrzału oznacza spadek morale celu ostrzału. Ataki na białą broń (szarże kawaleryjskie i ataki piechoty na bagnety) oparte są o serię testów morale, najpierw atakującego. W razie pozytywnego wyniku testu atakującego test przeprowadza obrońca, a jeśli i ten test wyjdzie, ponownie morale testuje atakujący. Utratę morale zaznacza się specjalnymi żetonami. Spadek morale do zera oznacza rozbicie jednostki, która nie walczy i musi zostać zebrana, by móc ponownie stanąć do walki.

 

W grze przedstawiono cztery scenariusze:
- treningowy - z małą ilością żetonów, wykorzystujący jednak wszystkie zasady z książki przepisów,
- historyczny – Prusacy zaczynają grę rozwinięci, z armii austriackiej grę rozpoczyna na planszy tylko skrzydło kawalerii generała Roemera, pozostała część armii wchodzi w trakcie gry i musi się rozwinąć,
- scenariusze hipotetyczne nr I i II – różniące się rozstawieniem armii austriackiej (armia austriacka rozwinięta jak w rzeczywistości oraz zgodnie z przedbitewnym Ordre de Bataille).

 

Skala gry:
- 1 heks to 120 m,
- 1 etap to 30 minut,
- 1 żeton oddziału to batalion piechoty/szwadron kawalerii (w przypadku huzarów – dwa szwadrony) i bateria artylerii.

 

Zawartość pudełka:

  • Mapa formatu A1
  • 432 żetony
  • Instrukcja
  • Księga scenariuszy
  • 2 zestawy pomocy gracza
  • 1 kostka dziesięciościenna

Zobacz koniecznie:

Dane techniczne

Rodzaj Gry Planszowe
Gatunek Wojenne
Wydawca Strategemata
Projektant Sławomir Łukasik
Liczba Graczy 2 - 4 osoby
Wiek Graczy od 12 lat
Czas Gry ok. 240 minut
Edycja Polska
Instrukcja Polska

Opinie o produkcie (0)

Produkt dnia

Zaloguj się

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost
Sklep jest w trybie podglądu

Strona korzysta z plików Cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

 

Copyrights by Strategia Centrum Gier © 2009 - 2017

Sklep internetowy Shoper.pl