Promocje

Ostfront: Barbarossa to Berlin Ostfront: Barbarossa to Berlin 49,00 zł 93,00 zł

Datacards: khorne Daemonkin Datacards: khorne Daemonkin 10,00 zł 35,00 zł

Kości Szwedzkie AKC-21 Kości Szwedzkie AKC-21 49,00 zł 65,00 zł

Kawerna: Rolnicy z Jaskiń Kawerna: Rolnicy z Jaskiń 215,00 zł 235,00 zł

Deathwatch Overkill Deathwatch Overkill 399,00 zł 500,00 zł

SBX11 76mm ZiS 3 Artillery Batalon SBX11 76mm ZiS 3 Artillery Batalon 120,00 zł 199,00 zł




FW305 Barbarossa FW305 Barbarossa 40,00 zł 60,00 zł

Rialto Rialto 69,00 zł 99,00 zł

ZVEZDA - KhT-26 ZVEZDA - KhT-26 10,00 zł 12,00 zł

Savage Worlds - Interface Zero Savage Worlds - Interface Zero 79,00 zł 85,00 zł

INF 0206 Aquila Guard INF 0206 Aquila Guard 25,00 zł 37,00 zł

Badacze Głębin Badacze Głębin 119,00 zł 189,00 zł


Legendy Blue Moon Legendy Blue Moon 79,00 zł 169,00 zł



Producenci

Kontakt

SKLEP W ŁODZI

C.H Retkinia

Maratońska 24/32 hala 2 lokal 42


Pon - Piątek 10 - 18

Sobota 10 - 15


Gadu-Gadu:

status GG 11999862 (Rafał)


e-mail:

strategiacg@o2.pl

 

Telefon:

796-595-539

Gwarancja i zwroty

 

Jeśli zamówiony przez Ciebie towar jest niezgodny z opisem lub jest uszkodzony, możesz go zwrócić.


Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu.


Uwaga! Zamówienia na produkty przy których widnieje czas realizacji 14 dni są "zamówieniami specjalnymi" i nie podlegają temu prawu, jednak każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.


GWARANCJA

Jeżeli po zakupie jednego z naszych produktów uznasz, że nie spełnia on Twoich oczekiwań, bądź uważasz, że jest z nim coś nie tak to w ciągu 10 dni możesz zażądać zwrotu pieniędzy, bądź wymiany towaru na inny!


Nie ważny jest powód rezygnacji z zakupu. Nie ma to wpływu na uznanie gwarancji. To klient decyduje i wymaga, a my jesteśmy po to Żebyś to Ty był zadowolony! 


Zwracamy całą wpłaconą przez Ciebie kwotę wraz z kosztem przesyłki. Jedyne koszty jakie ponosisz to koszt odesłania towaru do nas. Jedynym warunkiem skorzystania z gwarancji jest dostarczenie do nas gry w nienaruszonym stanie i oryginalnym opakowaniu. W przypadku braku jakichś elementów produktu, który kupiłeś, dosyłamy brakujące elementy lub wymieniamy na drugi taki sam egzemplarz.


Zaufanie Klientów jest dla naszego sklepu najważniejsze. Właśnie ono buduję opinię o naszym sklepie. A w przypadku sprzedaży internetowej/wysyłkowej właśnie zaufanie kupującego jest najważniejsze. Staramy się, aby klient był zawsze zadowolony z zamówionych produktów oraz naszej obsługi. Liczymy na to, że to właśnie klienci będą nas polecali innym i wracali do nas, aby zostali naszymi stałymi KLIENTAMI.


UWAGA! Zwrotowi nie podlegają podręczniki oraz gry, które sprowadzamy na specjalne zamówienie. Chyba, że z danym produktem jest coś nie w porządku.


Zwroty

  1. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem lub fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru wraz z kosztami przesyłki. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  2. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

Reklamacje

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się z nami PRZED wysłaniem paczki. Konieczne jest dołączenie paragonu lub faktury do wysyłanego produktu.
  2. Sklep nie odpowiada za wady fabryczne produktów, jednak służymy pomocą w realizacji reklamacji.
  3. Jeśli wada produktu jest wadą fabryczną należy się z nami skontaktować w celu upewnienia się, że wada jest faktycznie fabryczna i ewentualnego ustalenia producenta po czym wysłać produkt na adres producenta widoczny na opakowaniu produktu lub samym produkcie. 
  4. Produkty sprowadzone zza granicy reklamowane są u producenta za naszym pośrednictwem.
  5. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  6. Koszty, związane z odesłaniem towaru uszkodzonego w czasie wysyłki lub wysłanego błędnie, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki, rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  7. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

UWAGA: Jeśli odebrany przez klienta towar jest niezgodny z zamówieniem, należy skontaktować się z nami telefonicznie, poprzez e-mail lub GG aby zrealizować zamówienie do końca.

Produkt dnia

Zaloguj się

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost
Sklep jest w trybie podglądu

Strona korzysta z plików Cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

 

Copyrights by Strategia Centrum Gier © 2009 - 2017

{nocache:cc9dd16b3a7af33c1a3d7dba431d20a1#0}
Sklep internetowy Shoper.pl