Producenci

Kontakt

SKLEP W ŁODZI

C.H Retkinia

Maratońska 24/32 hala 2 lokal 42


Pon - Piątek 10 - 18

Sobota 10 - 15


Gadu-Gadu:

status GG 11999862 (Rafał)


e-mail:

strategiacg@o2.pl

 

Telefon:

796-595-539

Partnerzy

DPD

Gwarancja i zwroty

 

Jeśli zamówiony przez Ciebie towar jest niezgodny z opisem lub jest uszkodzony, możesz go zwrócić.


Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu.


Uwaga! Zamówienia na produkty przy których widnieje czas realizacji 14 dni są "zamówieniami specjalnymi" i nie podlegają temu prawu, jednak każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.


GWARANCJA

Jeżeli po zakupie jednego z naszych produktów uznasz, że nie spełnia on Twoich oczekiwań, bądź uważasz, że jest z nim coś nie tak to w ciągu 10 dni możesz zażądać zwrotu pieniędzy, bądź wymiany towaru na inny!


Nie ważny jest powód rezygnacji z zakupu. Nie ma to wpływu na uznanie gwarancji. To klient decyduje i wymaga, a my jesteśmy po to Żebyś to Ty był zadowolony! 


Zwracamy całą wpłaconą przez Ciebie kwotę wraz z kosztem przesyłki. Jedyne koszty jakie ponosisz to koszt odesłania towaru do nas. Jedynym warunkiem skorzystania z gwarancji jest dostarczenie do nas gry w nienaruszonym stanie i oryginalnym opakowaniu. W przypadku braku jakichś elementów produktu, który kupiłeś, dosyłamy brakujące elementy lub wymieniamy na drugi taki sam egzemplarz.


Zaufanie Klientów jest dla naszego sklepu najważniejsze. Właśnie ono buduję opinię o naszym sklepie. A w przypadku sprzedaży internetowej/wysyłkowej właśnie zaufanie kupującego jest najważniejsze. Staramy się, aby klient był zawsze zadowolony z zamówionych produktów oraz naszej obsługi. Liczymy na to, że to właśnie klienci będą nas polecali innym i wracali do nas, aby zostali naszymi stałymi KLIENTAMI.


UWAGA! Zwrotowi nie podlegają podręczniki oraz gry, które sprowadzamy na specjalne zamówienie. Chyba, że z danym produktem jest coś nie w porządku.


Zwroty

  1. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem lub fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru wraz z kosztami przesyłki. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  2. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

Reklamacje

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się z nami PRZED wysłaniem paczki. Konieczne jest dołączenie paragonu lub faktury do wysyłanego produktu.
  2. Sklep nie odpowiada za wady fabryczne produktów, jednak służymy pomocą w realizacji reklamacji.
  3. Jeśli wada produktu jest wadą fabryczną należy się z nami skontaktować w celu upewnienia się, że wada jest faktycznie fabryczna i ewentualnego ustalenia producenta po czym wysłać produkt na adres producenta widoczny na opakowaniu produktu lub samym produkcie. 
  4. Produkty sprowadzone zza granicy reklamowane są u producenta za naszym pośrednictwem.
  5. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  6. Koszty, związane z odesłaniem towaru uszkodzonego w czasie wysyłki lub wysłanego błędnie, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki, rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  7. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

UWAGA: Jeśli odebrany przez klienta towar jest niezgodny z zamówieniem, należy skontaktować się z nami telefonicznie, poprzez e-mail lub GG aby zrealizować zamówienie do końca.

Zaloguj się

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost

Strona korzysta z plików Cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.


Copyrights by Strategia Centrum Gier © 2009 - 2014

Sklep internetowy Shoper.pl